oncontextmenu="return false">

Godmorgon...

eller ja, jag har vart vaken i ca. 1 timme, men mitt internet har inte funkat så jag har inte kunnat skriva. Just nu sitter jag med mitt glas apelsinjuice och kollar på "Accitential Husband". Den är faktiskt ganska bra. Eller helt okej när man inte har något speciellt att göra. Om en stund måste jag gå och ducsha, för jag luktar förjävligt. Hehe. Kanske för att jag var ute och sprang tidigare imorse. :)
Duktigt, ja!
Ska träffa min lille vän Andreas sen, vad vi ska göra har jag ingen aning om. Vi får se hur värdet blir lite senare..

Men nu ska jag kolla klart på filmen och sen komma in i duschen. Slänger in en bild på dagens outfit om en stund. Blir en lite dålig bild kanske, men så får det bli!
Kisses!


erika englund & jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0