oncontextmenu="return false">

Ekorrar som inte är ekorrar!

Nu har jag vart ute och härjat med Erika. Vi gick väldigt långt faktiskt. Dock endast för att vi vände om ganska många gånger. För att det var otroligt läskigt!
Iallafall så satt vi på en bänk, så lät de i skogen as högt. Och jag satt kvar medans Erika sprang som fan. Haha, jag satt och försökte intala mig att det var en ekorre eller något. Men det gick inte så bra när Erika sa : Det var ingen jävla ekorre. Tror du dom låter sådär." Ja, vi kan väl säga att då började jag också springa. Men Erika va tvungen att sätta sig ner för att hon va så kissnödig. Så hon sak på huk och försökte leka lite farlig. Haha skrek typ jävla fitta. Låt mig va. Haha, så säger jag : Du kan få en fet käftsmäll. Och Erika håller med. Tror inte hon fattade att jag sa det till henne!
Jahaja, sen har vi bara knallat hem. Pratat om lite allt möjligt. Den där b-ruden gör mig lycklig ska jag säga er!
Vi bestämde oss för att gå ut imorgon med. Men då hoppas vi att Erika S ska med också.
Men måste sova nu om jag ska orka upp tidigare än vanligt för att duscha! Måste upp runt 5 då!
Säger bara : Lycka till din jävel!
Hihi, natti natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0