oncontextmenu="return false">

Tjenis!

Allt bra eller? Det är super med mig, lite smått trött kanske. Hehe, men ändå! ;)

Igår var jag med brudarna först på kvällen, sen mötte vi upp Lukas, Ante, Kalle och Ludde. Roliga grappar det där. Vi drog hem till CM, whoop whoop, nämen vi kollade på film där, men jag och Erika kollade typ inte..hehe. Satt väl mest i vår egna lilla värld och skratta massor. Magmuskler, japp!
Hmm..idag vet jag faktiskt inte vad som händer, för kanske ska till min moster och sova där. Eller så ska jag väl hitta på något annat..åhåh. Va roligt. Jaja, ska ta och träna lite och kanske käka lite lunch..så får vi väl se vad som händer. Vad ska ni göra idag då? Förväntar mig inget svar, men pluspoäng för mig iallafall. Tjaråååå, pussen!

                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0