oncontextmenu="return false">

Basics

Slänger in ett inlägg lite fort!
Vaknade riktigt sent idag...eller ja, det är väl som vanligt. Förkylningen är på väg bort, men eftersom jag var hemma hela veckan så degar jag hemma i helgen också. Men det är mysigt det med, eftersom jag knappt är hemma på helgerna och umgås inte så jätte mycket med familjen på kvällarna.
Jaha, vad har jag gjort i helgen då ?
Igår var jag bara hemma, tjillade. Pappa köpte ett par nya converse till mig också! Det behövdes verkligen!
Sen myste jag bara hemma. Och idag så var jag och mamma iväg och handlade lite kläder. Köpte bara en basic tröja, (kan lägga in en bild på den och skorna senare). Sen åkte jag och mamma till centrum och handlade lite middag. Och ikväll blir det att sova tidigt, för mami och jag ska dra iväg tidigt imorgon och shoppa. Måste köpa ett par nya solbrillor eftersom jag tappat bort mina på något mysteriskt sätt..sämst! Tror jag ska ta mig och sola imorgon också! Känns som om det var ett tag sen faktiskt. Och så ska/måste jag träffa Erikorna. Så länge sen! Saknar mina underbara brudar! <3

Men nu ska jag läsa lite om dröm tydning, haha. Men på senaste tiden har jag haft konstigaste drömmarn. De handlar om samma sak hela tiden, samma person. Börjar blir lite skumt! Haha, jaja. Det är jag som är lite skum. Men skriver senare, eller imorgon! Pussar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du ha någon sorts frågestund eller bara så

2011-03-26 @ 17:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0