oncontextmenu="return false">

Rubrik.

Hallå där!
Jag ska försöka bli bättre på att skriva jag lovar. Imorse missade jag bussen till skolan så var hemma. Men imorgon blir det skola igen! Ska bli kul att träffa tjejorna igen, ska dessutom försöka att inte vara hemma så mycket mer. Jaha, vad har hänt idag då. Var ju som sagt hemma på dagen, min lillebror tog min data så jag låg och sov istället. Var verkligen sjuk trött. Sen träffade jag Erika, vi drog ner till centrum. Handlade ett par nya skor. Wiho! Inte för att jag behöver mer skor men ändå... ;)
Sen drog vi och tog lite bilder och snacka. En riktig bra kväll om jag säger det så. Dock så frös jag nästan ihjäl. Kändes som om fingrarna skulle ramla av när som helst. Men aa, när jag kom hem så var jag lite med min bror. Lyssnade på musik och töntade mig, hoppade i sängen. Att hoppa i sängen är världens roligaste grej..!
Om ett tag börjar South Park, och efter det blir det att sova. Men nu måste jag tvätta bort anstiktsmasken. Den luktar massor med choklad! Har lektion i data salen imorgon så kan väl försöka skriva då. PussaR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0