oncontextmenu="return false">

Zac Efron är guds gåva till kvinnorna!

Haha, jag vet. Sämst update. Skriver lite när som. När jag har tid ;)
Har inte haft så mycket för mig senaste tiden. Tagit det lugnt! Just nu ska jag på med en ansikts mask och mysa ner mig framför Charlie St. Cloud. Imorgon är det tandläkaren som gäller...kul! Inte direkt. Men på tsidag är det skola!
Ska försöka ta mig mer tid till att uppdatera. Om det bara inte vore att jag tycker det är så jävla tråkigt ibland. Hehe.

puss




Kommentarer
Postat av: Anonym

han 'r ju så jävla snygg!

blogga lite oftare :(

2011-03-15 @ 22:45:36
Postat av: Michelle

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2011-07-13 @ 21:16:51
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0