oncontextmenu="return false">

Mors dag!

Ja, här kommer faktiskt ett inlägg. Bara för att min syster är hemma och hon hade med sig sin data.. ;)
Jaha igår hade Erikas mamma 40års fest. Grymt kul. Drog hem runt 1-2. kommer inte riktigt ihåg. Haha, vaknade nyss...suck. Men kände verkligen att jag behövde sova ut, men har drömt världens knäppaste drömmar. Aja, ointressant. Idag händer det inte så jätte mycket. Ska åka och handla lite till min mamma snart eftersom det faktiskt är hennes dag idag också, och sen kanske träna med Erika vid 5, beror på om jag hinner. Sen ska jag också sola idag, det är väl planerna. Höhö. Ska försöka fixa ett sätt så jag kan blogga mera.
Det har kommit fram att min data inte går att fixa så vi ska köpa en ny istället, men vet inte riktigt när det blir. Men tills dess får jag improvisera lite grann.
Men vi hörs lite senare ikväll, pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0