oncontextmenu="return false">

Sängen kallar...

Usch nu måste jag verkligen sova, ska upp extremt tidigt imorgon...redan klockan 5 ska jag vakna. Bara för att jag ska hinna duscha och hålla på. Måste ta bussen som går tjugo över 6 och sen går tåget tjugo i sju. Anledningen till att jag åker så tidigt imorgon är att det är nämligen nationella prov. I engelska då. Men det kommer gå super, även om det inte känns så just nu. Men nu är jag bara allmänt sur och irriterad. Som jag sa tidigt, så är den här dagen inte så super för mig.
Dock så var det himlans trevligt idag med min favorti brud. Vi drog och handlade lite frukt och glass. Sen åkte vi hem till henne och bastade med ansiktsmask och allt. Mys dag!
Imorgon händer inte så mycket, skola(provet), shoppa och träffa brudarna. Jaja, måste verkligen sussa nu. Pussar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde verkligen blogga mera! ps du är jätte söt !

2011-05-05 @ 17:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0