oncontextmenu="return false">

tjollahopp

Vaken alldeles för tidigt, men nu kan jag inte somna om. Jag och brudarna var i Dalarna i helgen, och vi sov ute, på asfalten och säger bara att det är absolut inte bra för ryggen, så jag var tvungen att vara hemma igår och nu på morgonen skulle jag testa gå till skolan, gå och och göra mig i ordning. Men kom fan inte upp ur sängen, dessutom har jag en ful dag och ingenting går rätt till. Undra om det är ett tecken på ännu en dag hemma. Känner mig faktiskt riktigt gammal...suck!
Jaja, imorgon är det nationella i engelska och det ska jag definitivt inte missa! Det är ju hur viktigt som helst.. ;)
Hmm...tror Erika skulle vara hemma idag också så får väl ringa henne så kan vi säkert kolla film eller något, pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0